Wednesday, May 21, 2008

Hola, I'm Pikó


Yo decidí no hacer las prácticas por que en realidad no me convencía la mecánica, pero con el paso del tiempo me he dado cuenta de que debería hacer las prácticas, ya que por lo que cuentan mis compañeros diariamente en clase me hubiera hecho mucha ilusión hacer las practicas. La verdad es que me ofrecieron trabajar en la Renault y hubiese sido muy bueno hacer las prácticas ahí. Me ofrecieron trabajar como recambista y decidí pensármelo mejor, pero si no tenia mucha idea de mecánica, los recambios tienen que ver algo con ello, así que decidí no hacer las prácticas.

I decided not to make practices in a workshop. I don´t really convinced to be a mechanic worker, but the time pass and I’m thinking I should do practices, because my classmates tell me every day they are very pleasured. I should have done really my practice training. Really, Renault offered to me to do practices in its workshop. I thought that it is a good idea but the manager wanted that I work giving spare part of the cars. I decided to think in it, but I decided not to do practices in this workshop.

1 comment:

Émilie said...

Hello !!
My name is Émilie. I live in La Rochelle I'm years old. I study secretarial.
Subject loug did your work experience last ? Would you like to fet this job later ?